VACATURE
Project Coördinator Software
(Tijdelijk 1,5 á 2 jaar | 0,6 – 0,8 FTE)
(Tijdelijk 1,5 á 2 jaar | 0,6 – 0,8 FTE)
QbiQ Wall Systems is een prominente speler in de markt van systeemwanden, glaspuien en brandwerende wanden voor kantoorgebouwen, ziekenhuizen, scholen etc. Veertien jaar geleden zijn we gestart en inmiddels is QbiQ één van de grootste fabrikanten van Nederland. Onze ambities reiken verder, ook buiten de landsgrenzen groeit de omzet sterk. We exporteren naar diverse landen binnen Europa en naar Amerika. QbiQ werkt nauw samen met vooraanstaande architecten en realiseert de mooiste projecten.
Klik hier en bekijk een aantal van onze referentie projecten.
Om onze groei voort te zetten, zijn we op zoek naar enthousiaste professionals om ons team te versterken. Op dit moment hebben we een uitdagende vacature beschikbaar:
Bij QbiQ zijn we op zoek naar een tijdelijke (1,5 á 2 jaar) Project Coördinator Software die verantwoordelijk zal zijn voor de succesvolle coördinatie van softwareontwikkelingsprojecten. Dit omvat de inrichting en implementatie van een volledig 2D/3D ontwerp-, calculatie- en tekenpakket op basis van het CET commercial interiors platform. Je speelt een cruciale rol in het onderhouden van de product backlog, het prioriteren van de vereisten, en het garanderen van een soepele communicatie tussen het ontwikkelteam en de belanghebbenden. Je beoordeelt de door de klant aangeleverde projectdocumentatie op volledigheid en accuratesse, bewaakt het aanleverformat, en ziet toe op de voortgang van de interne planning en releases.
De werkzaamheden zullen voornamelijk plaatsvinden op ons kantoor in Alphen aan den Rijn en bij onze software ondersteunende partner in het midden van het land. Deels thuiswerken is bespreekbaar.
Beheer van de product backlog: Zorgdragen voor een up-to-date en geprioriteerde backlog die voldoet aan de eisen van belanghebbenden en het ontwikkelteam.
Documentatiecontrole: Toezicht houden op de volledigheid en nauwkeurigheid van aangeleverde documentatie en zorgen dat deze in het juiste format wordt aangeleverd.
Prioriteren van vereisten: In samenwerking met belanghebbenden prioriteiten stellen om ervoor te zorgen dat de belangrijkste en meest waardevolle functies als eerste worden ontwikkeld.
Communicatie: Actieve en duidelijke communicatie onderhouden tussen het ontwikkelteam en de belanghebbenden om ervoor te zorgen dat verwachtingen en leveringen op elkaar afgestemd zijn. Initiëren van meetings met de belanghebbenden om de voortgang te bespreken en eventuele belemmeringen te identificeren.
Interne planning en aansturing: Opstellen en bewaken van projectplannen, inclusief het vaststellen van de tijdlijn, mijlpalen en deadlines. Aansturen van de ontwikkelaars.
Release management: Zorgdragen voor een soepele en tijdige uitvoering van software releases, inclusief de voorbereiding en coördinatie van release activiteiten. Coördineren van kwaliteitscontroles om ervoor te zorgen dat het eindproduct aan de gestelde eisen en kwaliteitsnormen voldoet.
De werving en selectie voor deze functie is uitbesteed aan Aatop ICT. Voor meer informatie en sollicitatie neem je contact op met Twan Baboeram van Aatop ICT. Hij vertelt je graag meer over waar je gaat werken, wat er van jou wordt verwacht en wat je gaat doen. Bel, mail of app Twan via 06 108 195 73 of t.baboeram@aatop.nl